sunnuntai 11. elokuuta 2013

Ristiäiset ja hiuskoristeita

Tänään minusta tuli pienenpienen Siina Erika Isabellan kummitäti. Minulla on jo ennestään kaksi kummipoikaa, mutta miten odotankaan että saan ommella pikkuneidille prinsessamekkoja ja kaikkea nättiä! Valmistin Siinan äidille ja isosiskolle Saralle hiuskoristeet juhliin, mielestäni ne sopi tosi hyvin kummankin asuihin.  Ristiäislahjaksi tein Siinalle pitsimekon.

Kummitodistuksessa luki tälläinen kaunis rukouksenpätkä.

Tuleekohan meistä ystävät, sinusta ja minusta?
Tutustummeko niin, ettemme ujostele toisiamme?
Osaanko olla niin kuin toivot minun olevan?
Huomaanko, milloin tarvitset minua erityisen paljon?

Minulle epävarmalle rukoilijalle, tulee mieleen etten selviä tästä yksin.
Erityisesti juuri tänään, Jumala katso minuun päin.

Ja sinä, Pieni, eteenpäin vain rohkeasti!
Kasvetaan toistemme mittaisiksi yhdessä
koettu hetki kerrallaan.




Pikkuneidit
Minä ja Siinan eno Jaakko
Suloiselle Saralle tekemäni rusettikoriste
Sulkakukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti