torstai 15. elokuuta 2013

Kivoja asioita löytyy myös sateisesta päivästä

Vaikka tänään on ollut tosi sateinen, kylmä ja hieman ankean hiljainen päivä, niin siihen sisältyi paljon mukaviakin asioita... Kuten tälläisiä!
Kuva vasemmalla ylhäällä: Ostin töihin mennessä ruusuja tutusta kukkakaupasta. Tuun tosi iloseksi siitä kun kotona on tuoreita kukkia. Ja tänään on vielä mun nimipäiväkin. Kuvassa näkyy myös mun uus keittiön mustavalkonen raitamatto.

Kuva vasemmalla keskellä: Leivoin paripäivää sitten mustikkapiirakkaa itsekeräämistäni mustikoista. Nam miten hyvää!

Kuva vasemmalla alhaalla: Eilen ostamani "yölamppu". Jo pitemmän aikaa oon haaveillut tästä lampusta ja eilen kävin sen ostamassa. Tykkään siitä ihan tosi paljon mutta vielä se ei ole päässyt oikealle paikalleen yöpödälle, koska mulla ei sellaista vielä ole.

Kuva oikealla ylhäällä: Meidän rakas Rasmus koira. Tänään mun siskot lähetti mulle kuvia Rasmuksesta ja eikä siinä vielä kaikki, vaan ne äänitti mulle myös Rasmuksen lähettämän haukkuterveisen :)

Kuva oikealla alhaalla: Meidän isoveli Mikko on nyt kotiseuduilla kyläilemässä ja tänään ne laittoi mulle tälläisen hauskan yhteiskuvan! Ihanat hölmöläiset <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti