tiistai 24. syyskuuta 2013

Paperiseinä

Oon haaveillut tapetoivani mun keittiön valkoisen taustaseinän jollain tapetilla tai teippaavani siihen jotain kuvia. Tosi kauan oon katellut kivoja tapetteja netistä, mutta en oo vielä ostanut minkäänlaista. En osaa päättää haluaisinko yksinkertaisen, värillisen, kuviollisen vai mitä. Jossain vaiheessa harkitsin kiinnittäväni siihen naulakoitajohon voisi ripustaa vaatteita, mutta se tekisi ehkä mun asunnosta vielä sotkuisemman näköisen.

Ikeassa käydessäni ostin sieltä kuviollista lahjapaperia, leikkasin siitä sopivat palat ja teippasin sen seinään. Ostin myös saman paperin mustavalkoisena ja myynnissä olisi ollut sama myös sinisenä.
Mielestäni se näyttää nätiltä ja tyttömäiseltä niinkuin tykkäänkin, hieman se pimentää mun asuntoa iltaisin mutta muuten ei mitenkään hullumpi. Koska nyt se on vain teipillä kiinni seinässä, voin vielä miettiä haluanko kiinnittää sen kunnolla vai leikata siitä julisteen tai antaa sen olla tuossa tollaisenaan ja joku päivä ostaa siihen oikean tapetin joka kiinnitetään kunnolla.

 
 
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti