lauantai 29. joulukuuta 2012

Joulu kotona.

Joulu kotiseudulla meni tosi ihanasti. Jouluaatto oltiin pelkästään äitin ja tyttöjen kesken ( Sekä Rasmus), käytiin mummolassa ja katsottiin jouluohjelmia ja avattiin lahjat. Joulupäivänä pojat tuli joten meillä oli melkein kuin uus jouluaatto :) Käytiin mun tätin luona jouluaterialla. jossa oli koko meiän pieni suku. Näin myös viidentoista vuoden tauon jälkeen mun lapsuuden ystävän. Oli jännä huomata kuinka toinen muisti mun lapsuudesta tosi paljon asioita joita itse oli jo unohtanut.

Joulupöytä
Pikkuinen kummipoika Miro
Meiän Rasmus sen uudessa puvussa
Ostin meiän tytöille ja ittelle joululahjaksi haalarit
Rasmus jouluaattona <3


Kaikkea sitä saaki lahjaksi, sillä pojat yllätti mut kahdella energiansäästölampulla jonka mukana oli kuva mun kämpästä jossa oli jotain uutta! Nimittäin mun tosi pitkään haaveilema kaarilamppu ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti